diumenge, 21 de febrer del 2010

Tura encarrega un informe de decoració del que després no en fa cas; i Saura en demana un altre més tard per al mateix despatx!!!

Interiorisme

Les cortines combinen segons l’hora del dia;
però vull que m’ho digui el cunyat de ma tia,
ho feu molt bé a casa, també a la conselleria.
A casa pago jo però aquí, la bona ciutadania.

Un bon pla m’han fet per un preu concret;
però ara cal que fem tots plegats el distret
perquè el que em proposen no es gens discret.
Així que no en farem cas i paguem per decret.

Aquesta nova súper conselleria és una passada
però no m’agrada gens així com està decorada:
Massa poc ecològica per un home així de sensible,
demanaré un informe feng shui, més sostenible.

Quin detall tan genial, és fet en paper reciclat.
Ara sí que tinc un despatx ben engalanat,
el meu votant segur que n’estarà encantat:
Li surt car però és bo i ecològic de veritat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada